-->

Kim Yüksekte?


   
soo deep



 Uzunca bir zamandan sonra bazı şeylerin farkına varmam daha kolay bir hal aldı. Sanırım bakış açım değişti ve daha da olgunluk kazandım  diyebilirim.Önceden bazılarını kendimden üstün görürdüm. Belki bu para belki çevre belkide sosyal statü bakımından. Gün geçtikçe aslında kendimin küçük olmadığını fark ettim.  Bazıları için bir anlam ifade ettiğimi, konuşulabilen biri olduğumu anladım. Hatta bazılarına güven verdiğime tanık oldum. Lakin bu güveni kendi üzerimde bir türlü sağlamış bulunamadım. ( çünkü bana kalırsa öyle bir güven asla yok ve olmayacak).


     Bir süre sonrada çoğu düşüncem bana daha aydınlık gelmeye başladı. Kendimi küçük görmemi sağlayan insanları ve onları gözümde bir hayli büyüten ben saçmalamışım adeta. Yani normal insan, gerçeği anormal insan nasıl olur onunda pek farkında değilim ama her neyse.  Demek istediğim şu bulunmaz hint kumaşı değiller ve asla da olmayacaklar. Kimse olmayacak ve ayrıca şunu unutmamakta fayda var. Kimse dört dörtlük değil ve yaşadığımız ve bulunduğumuz şu statüye bakarak bunun gerçekleşmeyeceğini garanti edebilirim.


     Kimse benden üstün değil, olmayacakta. Bu kabullenişin sesi. Kimseden üstün olduğumu söylemiyorum. Narsist biri olmadım hiçbir zaman. Aksine narsist kişi ve toplulukları kınamışımdır. Ne ben çok küçük biriyim ne de başkaları benden çok yüksekte. Ulaşmak istediğim kişi veya şey benim imkanlarım doğrultusunda  elde edebileceğim bir mertebede. Tek yapmam gereken şey çabalayıp kolumu uzatmak bu kadar basit. Lakin bunun zorluğuyla kendimi alıştırmış ve avutmuşum.

Yorum yapmak için tıkla.